Σχολικό έτος 2021-2022
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ 4ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: 13-14-15-16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ: ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΟΥ ΛΟΥΚΙΑ ΠΕ 03
ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:
- 1. ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΕ 02
- 2. ΠΑΤΡΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΕ 11
- 3. ΑΛΕΥΡΑ ΕΛΛΗ ΠΕ 02
- 4. ΜΠΛΕΤΑ ΣΟΦΙΑ ΠΕ 02
ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ: BISKOS TRAVEL
ΟΔΗΓΟΣ: ΚΑΣΚΑΦΕΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε με πλήρη επιτυχία, αφού επιτεύχθηκαν όλοι οι στόχοι της. Συμμετείχαν 61 μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Λυκείου.
Ο πρώτος προορισμός μας: το Μουσείο των Βασιλικών τάφων της Βεργίνας.
Με την εξαιρετική σύγχρονη ξενάγηση από άριστους ξεναγούς που κατάφεραν να προσηλώσουν εκπαιδευτικούς, μαθητές και μαθήτριες, μας εντυπωσίασε ο αρχαιολογικός χώρος των Βασιλικών τάφων και τα πλούσια εκθέματα του Μουσείου.
Επόμενος προορισμός: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - Ξενοδοχείο «ΚΑΨΗΣ»
Κατόπιν, στην πρώτη βραδινή έξοδο σε ταβέρνα με ζωντανή μουσική, διασκεδάσαμε όλοι μαζί και είναι σημαντικό να τονίσουμε την ικανοποίηση της ανάγκης των παιδιών για κοινωνική ζωή.
Την επόμενη μέρα, μετά το εξαιρετικής ποιότητας πρωινό στο ξενοδοχείο, ξεκίνησε η περιήγησή μας στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Πρώτος προορισμός: το ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Χωρισμένοι σε πέντε ομάδες, ξεναγηθήκαμε στις 11 αίθουσες του Βυζαντινού Μουσείου, υπό την καθοδήγηση των ξεναγών του Μουσείου και το ειδικό φυλλάδιο που επιμεληθήκαμε οι συνοδοί εκπαιδευτικοί.
Επόμενος προορισμός: η εκκλησία του ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Προσκυνήσαμε στον Ιερό Ναό με ευλάβεια και ξεναγηθήκαμε στις κατακόμβες του.
Τον ελεύθερο χρόνο που είχαμε, περιηγηθήκαμε στα αξιοθέατα της πόλης, την μοναδική πολιτιστική κληρονομιά της χώρας μας.
Η επόμενη έξοδός μας: ΘΕΑΤΡΟ
Παρακολουθήσαμε την θεατρική παράσταση του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος: ‘ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ’, στο θέατρο της Μονής Λαζαριστών.
Μια μουσική πολιτική σάτιρα, με έξυπνο χιούμορ και συμβολισμούς φωτίζει τα ελλατώματα και τα προτερήματα του έθνους μας, τα οποία παραμένουν διαχρονικά και τα συναντάμε και στην σύγχρονη κοινωνία.
Το έργο παρουσιάζει στη σκηνή κλασικά γεγονότα, φωτισμένα από μια άλλη πλευρά χωρίς όμως να αμαυρώνονται το αποτέλεσμα και η σημασία της Ελληνικής Επανάστασης καθώς και η γέννηση του Ελληνικού κράτους. Δεν παρουσιάζονται πρόσωπα αλλά χαρακτήρες/ σύμβολα που φτάνουν μέχρι το σήμερα και αναδεικνύονται οι σκοποί και τα συμφέροντα όσων ανακήρυξαν τους εαυτούς τους «προστάτες». Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι:
«Τελικά οι «Προστάτες» προστάτεψαν την Ελλάδα;»
Οι υπεύθυνοι του θεάτρου, χάρισαν σε όλους μας από μια τσάντα με ένα εξαιρετικό αρχείο από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.
Μετά την θεατρική παράσταση, ήρθε η ώρα της διασκέδασης σε club της πόλης, όπου για δεύτερη μέρα έγινε εμφανής η ανάγκη των παιδιών για κοινωνικοποίηση, για χαρά, για παρέα.
Την επόμενη μέρα, μετά το πλούσιο πρωινό που μας παρείχε το ξενοδοχείο, ξεκινήσαμε την περιήγησή μας με προορισμό την ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ στην Σουρωτή. Το μοναστήρι παραμένει κλειστό αυτή την εποχή και άνοιξε τις πύλες του μόνο μετά από την δική μας παράκληση, θέλοντας να ενισχύσουμε τον θρησκευτικό χαρακτήρα της εκδρομής μας, ενόψει των εορτών του Πάσχα. Με ιδιαίτερη κατάνυξη προσκυνήσαμε στον τάφο του Άγιου Παϊσιου και δεχτήκαμε το κέρασμα της Ηγουμένης του Μοναστηριού, όπως συνηθίζεται.
Επόμενος προορισμός: ο ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ, χαρακτηριστικό μνημείο της Θεσσαλονίκης. Ανεβήκαμε τους 6 ορόφους και είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε το κτίσμα-σύμβολο της πόλης, που σήμερα λειτουργεί ως μουσείο, με την βοήθεια δεύτερου φυλλάδιου που επιμελήθηκαν οι συνοδοί εκπαιδευτικοί και θαυμάσαμε την πανοραμική θέα της Θεσσαλονίκης, όταν φθάσαμε στην κορυφή του, όπου βγάλαμε μοναδικές φωτογραφίες.
Ο υπόλοιπος ελεύθερος χρόνος αφιερώθηκε για βόλτα στην παραλία της Θεσσαλονίκης και στην πλατεία Αριστοτέλους.
Στην τελευταία βραδινή έξοδο, διασκεδάσαμε σε ταβέρνα με ζωντανή μουσική και σε club στα Λαδάδικα, επαληθεύοντας την ανάγκη των νέων μας για διασκέδαση και ζωή.
Την επόμενη μέρα, μετά το πρωινό στο ξενοδοχείο και αφού ετοιμάσαμε τα πράγματά μας, φύγαμε, αφού πρώτα ευχαριστήσαμε τους υπεύθυνους και το προσωπικό του ξενοδοχείου για τις άριστες υπηρεσίες που μας παρείχαν πλουσιοπάροχα, από κάθε άποψη: εξυπηρέτηση, καθαριότητα, ασφάλεια, ποιότητα.
Επόμενος προορισμός: ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Η βόλτα στην πανέμορφη πόλη δίπλα στον ποταμό Ληθαίο που είναι παραπόταμος του Πηνειού, μας γέμισε με εικόνες μοναδικού κάλλους. Μας έκανε εντύπωση η καθαριότητα της πόλης και οι κάτοικοι που είναι ιδιαίτερα προσιτοί και φιλόξενοι. Στην πλατεία της πόλης, παρακολουθήσαμε παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια από όλη την Ελλάδα. Τα σοκάκια της παλιάς πόλης, ιδιαίτερα γραφικά και ο πεζόδρομος, καθαρός και περιποιημένος. Κέφι και χρόνο να έχεις να τριγυρνάς……..Κι εμείς δεν είχαμε αρκετό χρόνο, γιατί έπρεπε να ξεκινήσουμε για τον τελικό προορισμό μας: επιστροφή στην ΚΟΡΙΝΘΟ
Με γέλια και ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση δεχτήκαμε τα καλωσορίσματα των γονιών που μας υποδέχτηκαν ευχαριστημένοι κι αυτοί από την επιτυχημένη εκδρομή του σχολείου μας.
Το πρακτορείο και ο οδηγός μας πρόσφεραν τις καλύτερες υπηρεσίες τους. Το λεωφορείο ήταν συνεχώς καθαρό και ο οδηγός ήταν συνεπής, ευγενικός και φιλικός με όλους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις μαθήτριες και μας βοήθησε στην έγκαιρη πραγματοποίηση όλων των επισκέψεων.
Η εκδρομή ήταν ιδιαίτερα οικονομική, αφού εκτός από την οικονομικότερη προσφορά πρακτορείου που επιλέξαμε, πετύχαμε και τις καλύτερες τιμές, στις βραδινές εξόδους και σε σχέση με τα άλλα σχολεία αλλά και σε σχέση με τις παροχές σε ποσότητα και ποιότητα.
Αν και ιδιαίτερη σημασία στην εκδρομή αυτή είχαν οι επισκέψεις και οι δραστηριότητες πολιτιστικού περιεχομένου, τεράστια ήταν η συμβολή της εκδρομής στην ανάγκη των παιδιών για κοινωνικοποίηση, ομαδική διασκέδαση και συμβίωση, ή απλά παρέα με τους φίλους και τις φίλες τους, μετά από αυτή την απομόνωση που βίωσαν και βιώσαμε όλοι μας στα πλαίσια της πανδημίας. Η συμπεριφορά των παιδιών ήταν άψογη και όλοι είμαστε περήφανοι που είχαμε την ευκαιρία να τους προσφέρουμε αυτή την εκδρομή και να τα κάνουμε να χαρούν και να διασκεδάσουν.
Εξαιρετική, ιδιαίτερη και μοναδική ήταν και η συνεργασία, η επικοινωνία, καθώς και το θετικό κλίμα που διαμορφώθηκε μεταξύ των εκπαιδευτικών συνοδών, αλλά και μεταξύ των εκπαιδευτικών και των μαθητών και των μαθητριών. Εισπράξαμε πολλή αγάπη, σεβασμό, εκτίμηση και αναγνώριση του έργου μας από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, αλλά και από τους γονείς τους.
Η ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ
ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΟΥ ΛΟΥΚΙΑ ΠΕ 03
ΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΕ 02
ΠΑΤΡΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΕ 11
ΑΛΕΥΡΑ ΕΛΛΗ ΠΕ 02
ΜΠΛΕΤΑ ΣΟΦΙΑ ΠΕ 02