Archive for Νοεμβρίου, 2024
Όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2025 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.
Η προθεσμία για φέτος ορίζεται από Παρασκευή 29-11-2024 ως και Παρασκευή 20-12-2024 για όλους τους υποψηφίους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία είναι αποκλειστική.
Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση ΓΕΛ για 5 ΜΟΥΣΙΚΑ 2025
ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ Αίτηση-Δήλωση ΓΕΛ 2025
ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΛ Υποψήφιος 2025
Σας ανακοινωνουμε ότι το διεθνών προδιαγραφών πρωτοποριακό ερευνητικό πρόγραμμα «Όμιλος ανάδειξης, καταγραφής και χαρτογράφησης της τοπικής γλωσσικής ποικιλότητας – ΓΛΟΜΙΛ(ος)» λειτουργεί και την φετινή χρονιά στο 4ο Λύκειο Κορίνθου.
Ο ΓΛΟΜΙΛ(ος) λειτουργεί αδιάλειπτα από το σχολικό έτος 2022-2023 μέχρι σήμερα, με διαφορετική σύνθεση μαθητών κάθε χρονιά και υλοποιείται με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον γλωσσολόγο, Δρ. Μιχαήλ Ι. Μαρίνη, και τη συμμετοχή μαθητών της Β΄ Λυκείου.
Ο ΓΛΟΜΙΛ(ος) αποτελεί ερευνητική ομάδα η οποία υλοποιεί πρωτότυπη έρευνα ανάδειξης, καταγραφής και χαρτογράφησης της τοπικής γλωσσικής ποικιλότητας, μέσα από τη μελέτη των υπαρχουσών πηγών, τη συγκρότηση ερωτηματολογίων, τη συλλογή υλικού – η οποία περιλαμβάνει ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις με φυσικούς ομιλητές και ηχογραφήσεις φυσικού λόγου – καθώς και την ανάλυση δεδομένων και την παρουσίαση των ευρημάτων σε δημόσιες εκδηλώσεις.
Ο ΓΛΟΜΙΛ(ος) είναι σχεδιασμένος για να λειτουργεί ομαδοσυνεργατικά, προϋποθέτοντας τη συνεχή και ενεργή συμμετοχή των μαθητών σε όλες τις φάσεις της διαδικασίας.
Επιπλέον, ο ΓΛΟΜΙΛ(ος) επιδιώκει (α) την εξοικείωση των μαθητών με την έννοια της γλωσσικής ποικιλότητας, (β) την ευαισθητοποίησή τους για την καταγραφή και την διάσωση ενός σημαντικού τμήματος της άυλης τοπικής πολιτισμικής κληρονομιάς, (γ) την ανάπτυξη κρίσιμων κοινωνικών δεξιοτήτων (ομαδικότητα, συνεργασία, κ.λπ.) και δεξιοτήτων εγγραμματισμού (
ΟΣΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
Το 4ο ΓΕΛ Κορίνθου πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ναύπλιο στις 31/10/2024. Στόχος της εκδρομής ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές τα μνημεία και την ιστορία της πόλης. Αρχικά επισκέφτηκαν το κάστρο του Παλαμηδιού όπου οι μαθητές είδαν την οχύρωση, τους προμαχώνες, τη φυλακή του Κολοκοτρώνη και θαύμασαν τη θέα από ψηλά. Ιστορικές πληροφορίες για το κάστρο και άλλα σημαντικά μνημεία της πόλης διάβασε η φιλόλογος του Σχολείου Σοφία Μπλέτα. Ακολούθως επισκέφτηκαν την εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα όπου δολοφονήθηκε ο Καποδίστριας. Στη συνέχεια χωρισμένοι σε ομάδες συμμετείχαν σε παιχνίδι γνώσεων, σύμφωνα με το οποίο επισκέφτηκαν μνημεία της πόλης, συγκέντρωσαν πληροφορίες για αυτά και τα φωτογράφισαν. Ο στόχος της εκπαιδευτικής επίσκεψης υλοποιήθηκε και δημιουργήθηκε φυλλάδιο με τις εργασίες των μαθητών.
Συνοδοί εκπαιδευτικοί ήταν οι: Κωνσταντίνος Παρασκευόπουλος, διευθυντής του 4ου ΓΕΛ Κορίνθου, η Σοφία Μπλέτα, φιλόλογος, αρχηγός της εκδρομής, ο Μιχάλης Μαρίνης, φιλόλογος. ο Κωνσταντίνος Βασίλας, θεολόγος και ο Δημήτρης Μπούφας, μαθηματικός. Ακολουθούν οι φωτογραφίες των μνημείων της πόλης από τους μαθητές.