Archive for Οκτωβρίου, 2022
9/5/2023 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΕΦΑΑ 3 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΕΦΑΑ 2023
12/1/2023 ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ
12/1/2023 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ – ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ - fek-2022-2-4585 -
FEK-2022-Tefxos B-06975-Συμπλήρωση για 2 νέα τμήματα Παν. Πατρών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2023: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ_ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ_2023
ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2023: FEK-ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΜΕΝΙΚΟ – ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ – ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ – ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ_ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ_ΓΙΑ_ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ_ΕΤΟΥΣ_2023
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ: ΦΕΚ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ 2023
Τι είναι η ΕΒΕ Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) είναι θεσμοθετημένη ελάχιστη βάση μορίων, που καθορίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, για την πρόσβαση των υποψηφίων -αποφοίτων Λυκείων- στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) της Ελλάδας. Η ΕΒΕ καθιερώθηκε τον Ιανουάριο 2021, και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στις πανελλαδικές εξετάσεις τον Ιούνιο του 2021.
Γενικά η ΕΒΕ διαμορφώνεται ενιαία από συσχέτιση των μέσων όρων των επιδόσεων βαθμολογίας των υποψηφίων. Οι μέσοι όροι είναι εκείνοι που επιτεύχθηκαν στα τέσσερα (4) πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε κάθε επιστημονικό πεδίο. Αυτός πολλαπλασιάζεται με έναν συντελεστή (ο οποίος ορίζεται, συνήθως, στο 0,80 – 1,00 – 1,20 της ΕΒΕ) που αποφασίζεται από το κάθε τμήμα ΑΕΙ, σε κάθε ελληνικό πανεπιστήμιο ή πολυτεχνείο, και το οποίο στρογγυλοποιείται στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Ο συντελεστής θα πρέπει να ευρίσκεται εντός του διαστήματος ελάχιστης και μέγιστης τιμής.
Για να επιτύχει ένας απόφοιτος Λυκείου – υποψήφιος, θα πρέπει στις πανελλαδικές εξετάσεις να αποδώσει βαθμολογική επίδοση ίση ή μεγαλύτερη της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ανά σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση (π.χ. >8,26 με άριστα το 20).
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να βρείτε τροποποιήσεις που αφορούν κατάταξη σχολών στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο και τροποποίηση συντελεστών βαρύτητας.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ 2023: FEK- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ | ||||||
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30/9/2022 | ||||||
9η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ | ||||||
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2022 | ||||||
ΣΥΝΘΗΜΑ: ΑΘΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ – ΥΓΕΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ | ||||||
ΣΤΟΧΟΙ: | 1)Η ανάδειξη της ωφελιμότητας της άθλησης | |||||
στη σωματική και πνευματική υγεία εφ’όρου ζωής. | ||||||
2)Η ανάδειξη της θεμελιώδους σημασίας της σωματικής άσκησης | ||||||
3)Η αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής προς όφελος όλων των μαθητών | ||||||
και των μαθητριών μέσω των αθλητικών δράσεων και δραστηριοτήτων | ||||||
της σχολικής κοινότητας. | ||||||
Υπεύθυνος καθηγητής Φυσικής Αγωγής: Πάτρας Χαράλαμπος | ||||||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΑΣ | ||||||
8.30-9.30 | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ | |||||
Παρακολούθηση παρουσίασης που αναδεικνύει την αξία της άθλησης | ||||||
στην σωματική και την ψυχική υγεία. | ||||||
Η ΑΘΛΗΣΗ: | Αυξάνει τη δύναμη και την αντοχή των μυών | |||||
Διατηρεί το βάρος σε σωστά επίπεδα | ||||||
Αυξάνει την ευλυγισία και προσδίδει πλαστικότητα στην κίνηση | ||||||
Βελτιώνει την καρδιακή και την αναπνευστική λειτουργία | ||||||
Εκτονώνει το άγχος και καταπολεμά την κατάθλιψη | ||||||
Βελτιώνει την ανάπτυξη της ποιότητας της ζωής | ||||||
Ενισχύει την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος | ||||||
Δημιουργεί αίσθηση καλής διάθεσης και ευεξίας | ||||||
Επιμέλεια: Στάθη Βασιλική – Πολυχρονίου Λουκία | ||||||
9.30-11.00 | ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | |||||
ΑΓΩΝΕΣ ΠΙΝΓΚ-ΠΟΝΓΚ | ||||||
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: | Μπούφας – Αναγνωστάκη – Λυγάκη – Ρουμπέκα – Μπλέτα | |||||
ΑΓΩΝΕΣ ΒΟΛΛΕΫ | κάθε αγώνας διαρκεί 15 λεπτά | |||||
Β3-Α1 Α2-Β2 Α3-Β1 Β1-Α2 Α3-Α1 Β3-Β2 | ||||||
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: | Βασίλας Χάψα Ζωγράφου Θωμά Ρέλλου Μπάρκα | |||||
ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤ | διάρκεια αγώνα 1/2 ώρα | |||||
Β2-Α4 | ||||||
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: | Χατζηκωνσταντίνου – Μερτζανίδου – Τοντικίδου | |||||
ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ | κάθε αγώνας διαρκεί 20 λεπτά | |||||
Β1-Α3 Β1-Α4 Α3-Α4 | ||||||
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: | Κοτσαρίνης Σπανός Λίτσης | |||||
11.15-12.15 | ΧΟΡΟΙ | |||||
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΧΟΡΟΙ | ||||||
Στο προαύλιο του σχολείου όλοι οι μαθητές κάνουν κύκλους και χορεύουν | ||||||
παραδοσιακούς και σύγχρονους χορούς. | ||||||
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: | Ρέλλου – Χάψα – Μπλέτα – Βασίλας | |||||